Melaka juara Kejohanan Golf Piala MCM & MDN

4 Mac – Pasukan Golf Kerajaan Negeri Melaka cemerlang di Kejohanan Golf Piala Ketua Menteri Melaka & Menteri Dalam Negeri. Seramai 44 peserta dari seluruh pasukan, termasuk wakil dari Kementerian Dalam Negeri, turut bersaing di A’Famosa Golf & Country Resort.

Turut serta adalah Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Saifuddin Nasution Ismail, Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Wira Zaidi Johari, dan Exco Pelancongan Warisan Seni dan Budaya Negeri, Datuk Wira Abdul Razak Abdul Rahman, serta Ketua Setiausaha KDN, Datuk Ruji Ubi.

Ketua Menteri Melaka, Datuk Seri Utama Ab Rauf Yusoh, menyatakan betapa kejohanan ini bukan sekadar tentang persaingan, tetapi juga tentang memperkukuhkan hubungan antara Kerajaan Negeri Melaka dan pengurusan kanan KDN.

Dalam ucapan pada Majlis Penyampaian Hadiah, Ab Rauf turut mengucapkan terima kasih kepada semua yang turut serta, dan menyatakan keyakinannya bahawa hubungan yang terbina melalui kejohanan ini akan membentuk satu kebersamaan yang memberi manfaat kepada semua.

Selain menyampaikan hadiah kepada pemenang bagi kategori VIP dan terbuka, majlis juga dimeriahkan dengan acara cabutan bertuah yang menawarkan pelbagai hadiah menarik kepada peserta yang mengambil bahagian.

Dengan kejayaan ini dapat meneruskan kerjasama yang berkekalan!

Ikuti kami di Telegram:

https://t.me/melakatv

#KejohananGolf #KemenanganGemilang #KerjasamaBerkekalan
#MelakaHarilni
#MHI #Melaka

Views:

3 views

Shares
© 2024 Melaka TV - WordPress Theme by WPEnjoy