Ayam Percik Hutan Percha Murah Kuah Padu [Melaka Food Buzz]

Alamak tuan… nampak sedap betul ayam percik dengan sos leleh yang Bro Z makan tu. Bakau line betul lah! Dah lah sekarang susah nak cari ayam percik yang sedap.

Dengau cerita, Ayam Percik Hutan Percha ini memang legend tau. Walaupun bukan hari-hari niaga tapi sekali dia buka, memang BERASAP!

Korang boleh tahan ke tengok ayam panggang besau-besau macam ini diperap dengan sos istimewa.. Bakar pula depan mata. Fresh from oven orang kata. Harga RM3.50 sahaja. Gila tak gila? Datang ler, min tunggu ni.

📍 Waze Ayam Percik Hutan Percha
📌 Dibuka setiap Jumaat & Ahad
⏰ Jam 12 tengahari sehingga habis

#AyamPercikHutanPercha
#AyamPercik
#JalanJalanCariMakan
#MelakaFoodie
#BroZ
#MelakaFoodBuzz
#MFB
#MelakaTV

Views:

250 views

Share and Enjoy !

Shares